27 Aralık 2015 Pazar

Yirmi İkinci Yüzyılda Bir Aldatma Hikâyesi


Kadın havada süzülen koltuğa oturdu, bir bacağını diğerinin üstüne atıp bir sigara yaktı. Bacağını salladıkça altındaki koltuk aşağı yukarı yaylanıyordu.

“Beni şununla aldattığına inanamıyorum. Hiç olmazsa… Ne bileyim… Nefret ediyorum senden.”

“Sevgilim önce bir sakinleş istersen. Hem sigara içmemelisin. Yani… Sigaranın sana ne kadar zararlı olduğunu biliyorsun.”

Kadın adama inat derin bir nefes çekti sigaradan. Duman önce kulaklarından, sonra da gözlerinden çıkmaya başladı. Sanki bana bir şey olursa bunun tek suçlusu sensin demek istiyordu.

“Bunu yaptığına hala inanamıyorum. Bu… bu bir şaka olmalı.”

“Çocukluk ediyorsun.”

“Haydi söyle, sana iyi bir eş olamadım mı? Yatakta seni mutlu edemiyor muyum? Söyle, bilmek istiyorum.”

Adam ne diyeceğini şaşırmıştı.

...

Öykünün Devamı Bilimkurgu Kulübü'nde:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...