6 Ekim 2016 Perşembe

Ölümsüz Öyküler 2016’nın Kazananları Belli Oldu


Ölümsüz Öyküler 2016 Kısa Öykü Yarışması’nın ödül töreni, 24 Eylül tarihinde Ahmet Cemal Kültür Atölyesi’nde gerçekleşti. Kutlukhan Kutlu ve sevgili dostum Ozancan Demirışık’ın Türkiye’de Fantazya ve Bilimkurgu Algısı üzerine söyleştiği bir oturumla açılan etkinlik, Serdar Yıldız ve Kadim Gültekin’in Ülkemizde Fantastik Edebiyat Üretimi ve Ölümsüz Öyküler’in Misyonu üzerine yaptıkları konuşmayla devam etti. Tören kazananların açıklanması ve ödüllerin dağıtılmasıyla son buldu. 

Bendeniz de ödül alan isimler arasında yer aldım. Stephen King İle İkinci Tanışma adlı bilimkurgu öyküm, mansiyon ödülüne layık görüldü. Sertifikamı da yazar Serdar Yıldız'ın elinden aldım. Elbette tek ödül sertifika değildi. Ödüllü öykülerden oluşan ve Hiç Yayınları tarafından basılan iki Ölümsüz Öyküler kitabı ve Kadim Gültekin'in Zaman Oyunları romanı da bana verilen armağanlar arasındaydı. Bu güzel günden geriye ise yukarıdaki bol gülümsemeli fotoğraf kaldı. Yüzümüzdeki tebessümün hiç solmamasını diliyorum.



Dereceye giren öyküler şu şekilde sıralandı:

Birinci: Mürekkephane | Nurdan Atay
İkinci: 8 Katil | Mehmet Akif Duman
Üçüncü: Ben Orada Değildim | Sevda Güventürk

Mansiyon Ödülü:

Fezayı Sardı Bir İntikam | Öznur Babur
Gaip’in İfşası | İmge Bakalım
Stephen King ile İkinci Tanışma | Kadri Kerem Karanfil
İvedi İstirahat | Tunca Arslan

Başarı Ödülü:

Sapma | Cumhur Ay
Banquo’nun Tohumu | Onur Özgüner
Yalpağan | Yusuf Ekici
Andromeda | Özgür Emre Ateş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...