15 Kasım 2016 Salı

2016 Tudem Edebiyat Ödülleri Sahiplerini Buldu


TUDEM Edebiyat Ödülleri TÜYAP İstanbul Kitap Fuarı'nın açılış günü olan 12 Kasım'da sahiplerini buldu.

Bu yıl 14. kez düzenlenen TUDEM Edebiyat Ödülleri Kısa Öykü Yarışması Ödül Töreni, TÜYAP İstanbul Kitap Fuarı etkinlikleri kapsamında gerçekleştirildi.

Seçici kurul tarafından yapılan değerlendirme sonucunda ben de Yüreği Güneşli Çocuk adlı öykü dosyam ile mansiyon ödülüne layık görüldüm.


Tudem Yayın Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Sayın İsa Aykanat Bey ödülümü takdim ederken. 
Ödüle layık görülen diğer isimler ise Şafak Okdemir, Ali Benice, Elif Yonat Toğay, Koray Avcı Çakman ve Özlem Dertsiz oldu.

Program kapsamında Roman Sayıyla Öykü Nakavtla Kazanır: Öykü Üzerine Kısa Kısa başlıklı bir panel de gerçekleştirildi. Dr. Ayşegül Utku Günaydın’ın yönettiği panele konuşmacı olarak katılan Feyza Hepçilingirler, Habib Bektaş, Hakan Bıçakcı ve Yekta Kopan katılımcılarla kısa öykü hakkındaki görüşlerini paylaştı.


2014 Tudem Korku Öyküleri Yarışması'nda Papyonlu Adam adlı öykü dosyam ile kazandığım bu değerli ödüle bir kez daha layık görüldüğüm için gurur ve mutluluk duyuyorum. Hayal gücümü ödüllendirerek içimdeki çocuğu cesaretlendiren Tudem ailesine ne kadar teşekkür etsem azdır. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...